Leta i den här bloggen

onsdag 6 juli 2011

Ett kort till Linnéa 9 år

Jag blev så inspirerad av ett kort jag såg på Scrap och Hobby i Sävedalen ) som för övrigt är en kanonbra, välfylld liten butik med bra priser och KANONTREVLIG och hjälpsam personal!




Kortet var ett popupkort som påminner om detta, men jag hittar inte den exakta mallen hon hade använt...


Pappret är från Best Creation Inc-Jubilee Collection-"Sweet Ladybug"
Stämpeln är från Magnolia, "Secret Tilda- Merry Little Christmas 2010", även textstämpeln "with all my love" är från Magnolia, men från kollektionen "You are so sweet".
Swirls från Tim Holtz , kantstans från Martha Stewart.

Jag har målat med Distress INK, me like!!!



På insidan ser ni själva popup effekten, sååå kul tycker jag!

Ha det gott i värmen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar