Leta i den här bloggen

söndag 8 januari 2012

Ljuvliga Rosor!

Vilket läckert papper jag fann till denna beställningen!



Pink Paislee "Butterfly Gardens - Flower Blooms"
För att få en 3d effekt har jag använt min  Fiskars ShapeCutter och dragit längs rosorna, så de "poppar
ut".
Även hjärtat är utskuret på frihand med ShapeCuttern.
Tag från Scrapbook etc -och det lilla kuvertet har jag köpt från en scrapvän på SvenskScrapbooking


Fotot på flickan kommer från ett A4 Vintageark "Vackra Gammeldags Flickor" från Scrap och Hobby, där det nu ligger med på deras STOOORA REA för 10:-. Kan verkligen rekommendera ett besök och kolla in på deras butik. Jag har gjort kanonfynd där!


Kortet får mig att längta efter sommar och doftande rosor! Det känns som det är ett tag tills dess, men vi är där snabbare än vi anar!


Ha det fint, och jag uppskattar verkligen en litet "hej" om du är och hälsar på! Det är blir extra roligt att jobba med sidan då, och det ger även krydda till korttillverkningen!:) Tack på förhand!

4 kommentarer:

  1. Ett jättefint kort med
    gammaldags känsla.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilket superfint kort, snygga färger som passar bra ihop!!

    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert kort!
    Jag tycker att vintage är så vackert men lyckas aldrig få till det själv. :)
    kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Verkligen superfina kreationer! Förstår att du går med kreativa tankar under dagen och skapar på kvällen precis som jag :) Verkligen fint med det du skrev om grannen och kortet du gjorde.

    Ska bli kul att ses och prata mera.

    Hälsningar
    Charlotte (grannen)

    SvaraRadera