Leta i den här bloggen

torsdag 28 april 2011

Ett Äldre Alter!

Jag har flera kort på gång, men jag har varit dålig på att fota! Jag vill helst ta kort i dagsljus, då jag tycker att detaljerna syns bäst och färgerna kommer till sin rätt.


Här är ett par vita babyskor som jag gjorde förlängesen... de ligger fortfarande hos mig i väntan på ett dop skall firas, eller att en bebis skall födas!




Även ett par rosa finnes i skåpet!
Min dotter fick ett par sådana babyskor när hon döptes, och jag tyckte de var sååå fina! Jag hittade mallen på nätet och efter det har jag nog gjort 5 par. Skulle vara kul att göra dem igen.., tror att de skulle bli lite annorlunda nu, eftersom jag har lärt mig några fler tekniker:)

Ha det bra, så lovar jag att skynda mig med att fota!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar