Leta i den här bloggen

tisdag 17 maj 2011

Manligt kort!

Jag har så svårt för avskalade kort... Men jag vet att min svärfar Börje gillar enkla tydliga kort, inget "lullull"! Min man Martin fick agera smakråd för innan jag ansåg mig klar med kortet stod jag med en svart rosett och ett svart bradshjärta som jag absolut tyckte skulle sättas fast!

Men Martin sa att det var bättre utan, så i detta fall fick det bli så! Utmaning!


Uret på kortet har fått en effekt med Crackle Accent, så det ser extra gammalt och slitet ut!



... och såhär blev resultatet! En klassisk badflicka till svärfar, han blev både imponerad och glad!



Pappret med badfickan kommer från Graphic 45 och heter "Bathing Beauties" .Uret kommer från Bo Bunnys -"Timepiece Cutouts". Stämpeln heter "Grattiscollage" och är köpt hos Kristinas Scrapbooking.



Ha det fint och tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar