Leta i den här bloggen

fredag 13 maj 2011

Ett Underbart Paket!

I Onsdags kom mitt efterlängtade paket från Kristinas Scrapbooking! Distresser, blommor, stämplar, papper, Crackle Accents, Stickles, mm mm.... Jag var i sjunde himlen! ...och har inte landat ännu!


Jag håller för tillfället på att utforska Distressernas värld, målar motiv och känner på färgerna... Ljuvligt!


Vilken inspiration man får av nya papper!

Jag gjorde ett kort till min svärfar med en vintagebild av en "badflicka" på & ett gammalt ur.., och som med hjälp av Crackle Accents såg ännu äldre ut! Sååå skoj!


Bild på kortet utlovas och kommer senare!

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Åååhhh vilket härligt paket :D distesser är jätte kul och sååå användbara :D

    SvaraRadera
  2. Åååååh *avis* vilket underbart underbart paket!!!
    Jag tror det hamnat fel, det skulle ju till mig ;)

    Kram kram

    SvaraRadera