Leta i den här bloggen

tisdag 10 januari 2012

Julkort var det här!

Ännu ett julkort till samlingen!


 Magnoliastämpeln "Flying Tilda" från Fairy Tale Collection 2010



Cardstock Bazzill Monochromatic 
Mönstrat papper från My Mind´s Eye- "Brightpaper Lost and Found Christmas MME"
ett vackert papper med stjärnor på framsidan och ränder på baksidan. 

Röda små blommor och spetsblomma från YoDo
Tårtservettstans från MakeMe
Jag har färglagt med Distress INK "Vintage Photo", "Antique Linen" "Walnut Stain" "Aged Mahogany".
Vingarna har blivit lackade med Crackle Accent.
Små pärlor gjorda med Liquid Pearl "White Opal"


 Jag övar, övar och övar på att färglägga! Här har jag använt 300 grams akvarellpapper. Jag har mycket kvar att lära och det är jättekul!


Här ser man effekten på Crackle Accent på vingarna.


Det var allt för mig just nu! 
Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar