Leta i den här bloggen

onsdag 6 mars 2013

Skisstävling och Lite Påskbilder!

Jag var med i en skissutmaning hos Kristinas Scrapbooking med ett kort. 
Såhär såg skissen ut:


... och här är min tolkning på den. Det blev ett vintagekort i bruna nyanser. Pappren kommer bl.a från MME, Panduro och Jodie Lee Designs.


Fotot kommer från ett vintageark från Ladybug and Friends.
Hjärtbradsen har jag antikbehandlat med guldembossning och sandpapper, blommorna kommer från Storyteller samt Mulberry. Några egengjorda snurrblommor fick också pryda verket.



Den snygga stämpeln "Njut av stunderna som får dig att le" kommer från Pysseldags.


Här nedan kommer några bilder på påskblommor och dörrkransar... bara för att jag älskar våren!


Design by Erika :)


... och där kom en bit av en brandsläckare med också.... 
Jag får bli bättre att ta kort med telefonen! 


Ha det toppen så hörs vi snart igen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar