Leta i den här bloggen

tisdag 18 oktober 2011

Bröllopskort till Svåger och Svägerska!

Fotograf: "Em Christ"





Den 27 augusti gifte sig min Svåger Niklas och Svägerska Anna i Malmö. Jag och min käre make kunde tyvärr inte deltaga denna glädjens dag, eftersom jag var beräknad att föda barn 2 dagar senare... (han kom ut 30 augusti)





Jag tillverkade två kort till bröllopet, idag presenterar jag det första.


Cardstock från Bo Bunny´s " Timepiece", blommor och pistiller från Kristinas Scrapbooking, band från Blomsterlandet, spets från "Skroten" i Skene.




Jag har använt en Martha Stewart kantstans till pappersfickan. En sk edge scraper, ger pappret en sliten, ruggad kant.



Till de chalkade kanterna har jag använt Distress INK "Vintage Photo".



All lycka till som äkta makar önskar jag er Anna och Niklas! <3





1 kommentar: