Leta i den här bloggen

tisdag 23 augusti 2011

Inbjudingskort!

Jag fick en beställning på 9 st inbjudningskort till en 60 årsfest. Det blev i 2 varianter, eftersom det gröna tyget tog slut, som ni ser nedan.






Det mönstrade pappret med ljuvliga rosor kommer ifrån Graphic 45 "Once upon a springtime-Primrose Cottage"
"Molnet" i bakgrunden är färglagt med Distress Ink- Aged Mahogany, sen har jag sprayat en hemmagjord glimmermist (vatten+Perfect Pearl) över Distressen, för att få fram en skimrande effekt. Till sist är det chalkat med Distress Ink- Vintage Photo.



Kantstansen kommer ifån Fiskars och blommorna från Scraplagret.


Nu har jag ÄNTLIGEN lagt upp alla foton (på mina alster som jag gjort i vår/sommar) på min dator... så ligger jag inte på BB de närmaste dagarna kommer jag nog blogga varje dag ett tag!

Ha det fint!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar