Leta i den här bloggen

onsdag 13 april 2011

En altrad tändsticksask!


Jag köpte på mig en massa tändstickaskar innan jul, för jag tänkte att jag skulle hinna med att ge alla varsin i julklapp... Tji fick jag.. men det passar ju bra med tändstickor året runt som tur är! Nu försöker jag göra en till varje familjemedlem när de fyller år i stället. Här är min syster Karolinas variant.






Cardstock från Bo Bunny: Alissa Kissable



Övrigt:



Spets, Tag, Infärgade blommor med Distress INK "Victorian Velvet", Glimmermist, Brads, Satinband, Chalkat med Distress INK "Walnut Stain" Vintagebild från Pion Design "Från mormors vind- små sötnosar"



Själva asken köpte jag från Scrap och Hobby






Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. Den blev super fin :D vilken rolig form den hade oxå :D

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ask. Kul med något annorlunda!
    Ha det fint! Kram Malin!

    SvaraRadera